Client & Witness Questioning – szkolenie z arbitrem i profesorem prawa z USA

Data konferencji: 2022-04-01
Miejsce konferencji: Online
Organizator: Center For American Studies, Center For European Studies, koło naukowe "The American law society" afiliowane przy Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Opłata konferencji: Cena regularna 649 zł, Cena promocyjna 449 zł
Publikacja pokonferencyjna: brak
Center For American Studies działające we współpracy z Wydziałem Prawa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ma przyjemność zaprosić Państwa do udziału w ma przyjemność zaprosić Państwa do udziału w intensywnym weekendowym szkoleniu z amerykańskim arbitrem, adwokatem i profesorem prawa, pt. ​​„Client & Witness Questioning for Lawyers & Tax Advisors”.
Celem szkolenia jest wyposażenie prawników i doradców podatkowych w dwie praktyczne umiejętności:
1) przeprowadzania wywiadu/rozmów wstępnych i udzielania porad prawnych klientom kancelarii oraz
2) przesłuchiwania świadków i biegłych.
Będziesz się uczyć wykonując w czasie rzeczywistym ćwiczenia oparte na scenariuszach z codziennej pracy prawnika/doradcy podatkowego. Przeprowadzisz szereg rozmów/przesłuchań z osobą wcielającą się w klienta/świadka/biegłego, uwzględniając elementy prawne i pozaprawne (charakter, emocje). Dzięki temu nauczysz się budować z klientem relację, ewaluować wszystkie korzystne dla niego opcje oraz osiągać współustanowione z nim cele, a nadto przesłuchiwać w korzystny dla niego sposób świadków i biegłych.
Choć szkolenie prowadzone jest w języku angielskim, umiejętności nabyte w toku szkolenia mają uniwersalne przełożenie także na praktykę w języku polskim.
➡️ 𝐊𝐈𝐄𝐃𝐘?
Szkolenie rozpoczyna się w piątek (1/04/2022) o 18.00, zaś kończy w niedzielę (3/04/2022) o 17.30.
Weekendowy format szkolenia online na platformie Zoom umożliwia udział osobom pracującym na pełen etat w tygodniu.
➡️ 𝐃𝐋𝐀𝐂𝐙𝐄𝐆𝐎 𝐖𝐀𝐑𝐓𝐎?
• Opanujesz sposoby strukturyzacji rozmów z klientami oraz przesłuchań świadków i biegłych
• Zrozumiesz jak skutecznie komunikować różne aspekty relacji klient-prawnik zarówno wobec klientów profesjonalnych, jak i nieprofesjonalnych (osób fizycznych)
• Nauczysz się skutecznie słuchać i analizować wypowiedzi klientów oraz świadków i biegłych
• Poznasz najlepsze metody budowania relacji, określania celów klienta i doradzania mu w kolejnych etapach pracy nad jego sprawą
➡️ 𝐖𝐘𝐒𝐎𝐂𝐄 𝐏𝐑𝐀𝐊𝐓𝐘𝐂𝐙𝐍𝐘 𝐏𝐑𝐎𝐆𝐑𝐀𝐌
Dzień 1. Piątek
(18:00 – 20:15)
1. Tworzenie (i unikanie tworzenia) relacji klient-prawnik.
2. Elementy skutecznej rozmowy wstępnej z klientem.
3. Ćwiczenie: obserwacja i ewaluacja przykładowej rozmowy wstępnej z klientem – co robić i czego unikać?
Dzień 2. Sobota
(13:30-17:30)
1. Ćwiczenia wraz z ewaluacją: rozmowy wstępne z klientami.
2. Elementy skutecznego przesłuchania świadka.
3. Ćwiczenia wraz z ewaluacją: przesłuchania świadków.
Dzień 3. Niedziela
(13:30-17:30)
1. Ćwiczenia wraz z ewaluacją: udzielanie porad klientom oraz przesłuchiwanie trudnych świadków.
2. Sposoby postępowania z wymagającym klientem lub świadkiem (m.in. klientem o nierealistycznych oczekiwaniach; biegłym; świadkiem posiadającym wiedzę specjalistyczną lub techniczną).
3. Wykorzystanie wiedzy nabytej podczas szkolenia: negocjowanie na rzecz klienta na podstawie przeprowadzonej z nim wcześniej rozmowy.
➡️𝐌𝐀𝐓𝐄𝐑𝐈𝐀Ł𝐘
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma zestaw materiałów do nauki własnej także po zakończeniu kursu.
➡️𝐏𝐑𝐎𝐖𝐀𝐃𝐙𝐀̨𝐂𝐘
👨‍🏫 Richard Bales zdobył tytuł doktora prawa na Cornell Law School (prywatny uniwersytet Ivy League z siedzibą w Ithaca w stanie Nowy Jork). Oprócz nauczania na wydziałach prawa w Stanach Zjednoczonych, profesor Bales prowadził też szkolenia z edukacji prawniczej w Australii i Wietnamie, uczył sporządzania umów w Indonezji i Turcji, prowadził szkolenia z mediacji dla sędziów pracy w Malezji, uczył internetowego rozwiązywania sporów w Chinach oraz prowadził szkolenia z negocjacji i arbitrażu dla związków zawodowych reprezentujących pracowników przemysłu odzieżowego w Birmie.
Profesor Bales opublikował ponad osiemdziesiąt artykułów naukowych i jest autorem lub współautorem ośmiu książek, w tym m.in. Cambridge Handbook of US Labour Law: (Cambridge University Press 2020) i Arbitration Law (West Publishing). Jego najnowsze prace dotyczą sztucznej inteligencji w miejscu pracy oraz wyroków arbitrażowych związanych z pandemią COVID-19 w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.
Oficjalna strona Profesora Balesa: https://balesarbitration.com.
Szkolenie prowadzone jest w języku angielskim (sugerowany poziom wyjściowy uczestnika to B1-B2/C1 – część zagadnień przyjmuje jednak bardziej zaawansowany charakter).
➡️ 𝐂𝐄𝐑𝐓𝐘𝐅𝐈𝐊𝐀𝐓
Wszystkie nasze szkolenia są oficjalnie certyfikowane. Każdy uczestnik otrzyma cyfrowy certyfikat opatrzony podpisem Prezesa Zarządu oraz Dyrektora ds. akademickich Center For American Studies.
Cyfrowy certyfikat w formacie PDF można następnie wykorzystać do samodzielnego wydruku, umieszczenia w CV lub na portalu LinkedIn.
Certyfikat zawiera również nazwisko prowadzącego szkolenie oraz wskazanie liczby odbytych godzin szkoleniowych. Nasze certyfikaty są powszechnie uznawane w ramach realizacji obowiązku samodoskonalenia zawodowego.
➡️ 𝐊𝐎𝐒𝐙𝐓 𝐔𝐂𝐙𝐄𝐒𝐓𝐍𝐈𝐂𝐓𝐖𝐀
❗️Cena early-bird z rabatem (w razie rejestracji do 21 marca) to tylko 449 PLN❗️
Cena regularna: 649 PLN
➡️ 𝐏𝐑𝐎𝐒𝐓𝐀 𝐑𝐄𝐉𝐄𝐒𝐓𝐑𝐀𝐂𝐉𝐀 𝐍𝐀 𝐊𝐔𝐑𝐒
Prosimy rejestrować się na szkolenie przy użyciu krótkiego formularza:
Link do e-płatności kartą:
To wszystko! Formularz automatycznie generuje odpowiedź o wpłynięciu Państwa danych do systemu.
Ostateczny termin zgłoszeń: 28 marca.
➡️ 𝐏𝐘𝐓𝐀𝐍𝐈𝐀?
Wszelkie pytania prosimy kierować do Koordynatorki szkolenia, pani Margarity Haluschenko (haluschenko@cfasofficial.com).
Do zobaczenia online!
Dyscyplina naukowa: prawo z klientem i świadkiem
Dziedzina naukowa: Dziedzina nauk społecznych