Center For American Studies działające we współpracy z Wydziałem Prawa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ma przyjemność zaprosić Państwa do udziału w ma przyjemność zaprosić Państwa do udziału w intensywnym weekendowym szkoleniu z amerykańskim arbitrem, adwokatem i profesorem prawa, pt. „Client & Witness Questioning for Lawyers & Tax Advisors”.
Celem szkolenia jest wyposażenie prawników i doradców podatkowych w dwie praktyczne umiejętności:
1) przeprowadzania wywiadu/rozmów wstępnych i udzielania porad prawnych klientom kancelarii oraz
2) przesłuchiwania świadków i biegłych.
Będziesz się uczyć wykonując w czasie rzeczywistym ćwiczenia oparte na scenariuszach z codziennej pracy prawnika/doradcy podatkowego. Przeprowadzisz szereg rozmów/przesłuchań z osobą wcielającą się w klienta/świadka/biegłego, uwzględniając elementy prawne i pozaprawne (charakter, emocje). Dzięki temu nauczysz się budować z klientem relację, ewaluować wszystkie korzystne dla niego opcje oraz osiągać współustanowione z nim cele, a nadto przesłuchiwać w korzystny dla niego sposób świadków i biegłych.
Choć szkolenie prowadzone jest w języku angielskim, umiejętności nabyte w toku szkolenia mają uniwersalne przełożenie także na praktykę w języku polskim.

Szkolenie rozpoczyna się w piątek (1/04/2022) o 18.00, zaś kończy w niedzielę (3/04/2022) o 17.30.
Weekendowy format szkolenia online na platformie Zoom umożliwia udział osobom pracującym na pełen etat w tygodniu.

• Opanujesz sposoby strukturyzacji rozmów z klientami oraz przesłuchań świadków i biegłych
• Zrozumiesz jak skutecznie komunikować różne aspekty relacji klient-prawnik zarówno wobec klientów profesjonalnych, jak i nieprofesjonalnych (osób fizycznych)
• Nauczysz się skutecznie słuchać i analizować wypowiedzi klientów oraz świadków i biegłych
• Poznasz najlepsze metody budowania relacji, określania celów klienta i doradzania mu w kolejnych etapach pracy nad jego sprawą
• Zrozumiesz jak skutecznie komunikować różne aspekty relacji klient-prawnik zarówno wobec klientów profesjonalnych, jak i nieprofesjonalnych (osób fizycznych)
• Nauczysz się skutecznie słuchać i analizować wypowiedzi klientów oraz świadków i biegłych
• Poznasz najlepsze metody budowania relacji, określania celów klienta i doradzania mu w kolejnych etapach pracy nad jego sprawą

Dzień 1. Piątek
(18:00 – 20:15)
(18:00 – 20:15)
1. Tworzenie (i unikanie tworzenia) relacji klient-prawnik.
2. Elementy skutecznej rozmowy wstępnej z klientem.
3. Ćwiczenie: obserwacja i ewaluacja przykładowej rozmowy wstępnej z klientem – co robić i czego unikać?
2. Elementy skutecznej rozmowy wstępnej z klientem.
3. Ćwiczenie: obserwacja i ewaluacja przykładowej rozmowy wstępnej z klientem – co robić i czego unikać?
Dzień 2. Sobota
(13:30-17:30)
(13:30-17:30)
1. Ćwiczenia wraz z ewaluacją: rozmowy wstępne z klientami.
2. Elementy skutecznego przesłuchania świadka.
3. Ćwiczenia wraz z ewaluacją: przesłuchania świadków.
2. Elementy skutecznego przesłuchania świadka.
3. Ćwiczenia wraz z ewaluacją: przesłuchania świadków.
Dzień 3. Niedziela
(13:30-17:30)
(13:30-17:30)
1. Ćwiczenia wraz z ewaluacją: udzielanie porad klientom oraz przesłuchiwanie trudnych świadków.
2. Sposoby postępowania z wymagającym klientem lub świadkiem (m.in. klientem o nierealistycznych oczekiwaniach; biegłym; świadkiem posiadającym wiedzę specjalistyczną lub techniczną).
3. Wykorzystanie wiedzy nabytej podczas szkolenia: negocjowanie na rzecz klienta na podstawie przeprowadzonej z nim wcześniej rozmowy.
2. Sposoby postępowania z wymagającym klientem lub świadkiem (m.in. klientem o nierealistycznych oczekiwaniach; biegłym; świadkiem posiadającym wiedzę specjalistyczną lub techniczną).
3. Wykorzystanie wiedzy nabytej podczas szkolenia: negocjowanie na rzecz klienta na podstawie przeprowadzonej z nim wcześniej rozmowy.

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma zestaw materiałów do nauki własnej także po zakończeniu kursu.


Profesor Bales opublikował ponad osiemdziesiąt artykułów naukowych i jest autorem lub współautorem ośmiu książek, w tym m.in. Cambridge Handbook of US Labour Law: (Cambridge University Press 2020) i Arbitration Law (West Publishing). Jego najnowsze prace dotyczą sztucznej inteligencji w miejscu pracy oraz wyroków arbitrażowych związanych z pandemią COVID-19 w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.
Oficjalna strona Profesora Balesa: https://balesarbitration.com.
Szkolenie prowadzone jest w języku angielskim (sugerowany poziom wyjściowy uczestnika to B1-B2/C1 – część zagadnień przyjmuje jednak bardziej zaawansowany charakter).

Wszystkie nasze szkolenia są oficjalnie certyfikowane. Każdy uczestnik otrzyma cyfrowy certyfikat opatrzony podpisem Prezesa Zarządu oraz Dyrektora ds. akademickich Center For American Studies.
Cyfrowy certyfikat w formacie PDF można następnie wykorzystać do samodzielnego wydruku, umieszczenia w CV lub na portalu LinkedIn.
Certyfikat zawiera również nazwisko prowadzącego szkolenie oraz wskazanie liczby odbytych godzin szkoleniowych. Nasze certyfikaty są powszechnie uznawane w ramach realizacji obowiązku samodoskonalenia zawodowego.
Cyfrowy certyfikat w formacie PDF można następnie wykorzystać do samodzielnego wydruku, umieszczenia w CV lub na portalu LinkedIn.
Certyfikat zawiera również nazwisko prowadzącego szkolenie oraz wskazanie liczby odbytych godzin szkoleniowych. Nasze certyfikaty są powszechnie uznawane w ramach realizacji obowiązku samodoskonalenia zawodowego.



Cena regularna: 649 PLN

Prosimy rejestrować się na szkolenie przy użyciu krótkiego formularza:
Link do e-płatności kartą:
To wszystko! Formularz automatycznie generuje odpowiedź o wpłynięciu Państwa danych do systemu.
Ostateczny termin zgłoszeń: 28 marca.

Wszelkie pytania prosimy kierować do Koordynatorki szkolenia, pani Margarity Haluschenko (haluschenko@cfasofficial.com).
Do zobaczenia online!