Center for American Studies ma przyjemność zaprosić Państwa do udziału w intensywnym i w pełni synchronicznym weekendowym kursie “𝐃𝐫𝐚𝐟𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐂𝐨𝐧𝐭𝐫𝐚𝐜𝐭𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐄𝐧𝐭𝐞𝐫𝐭𝐚𝐢𝐧𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐈𝐧𝐝𝐮𝐬𝐭𝐫𝐲” z profesorem Howardem Leibem – byłym prawnikiem międzynarodowych supergwiazd, takich jak Whitney Houston, KISS (Paul Stanley, Gene Simmons), Bobby McFerrin i B.B. King.
Cel szkolenia jest prosty: nauczysz się sporządzać, negocjować i weryfikować umowy dla klientów z branży rozrywkowej i kreatywnej (m.in. muzycznej, filmowej, artystycznej i “influencerskiej”) – niezależnie od ich położenia geograficznego. Dowiesz się także, jak zminimalizować potencjalne ryzyko procesowe dla każdej z tych umów.
Kurs będzie opierał się na prawdziwych umowach stosowanych w branży rozrywkowej. Pozwoli Ci to lepiej zrozumieć kluczowe zagadnienia prawne i biznesowe, które składają się na dynamicznie zmieniający się krajobraz tej branży: prawa autorskie, znaki towarowe, prawa do wykorzystania wizerunku i prywatności oraz nabywanie innych praw.
𝐊𝐈𝐄𝐃𝐘?
Kurs odbędzie się w piątek 9 lutego 2024 w godz. 17:30 – 20:30.
Kurs odbędzie się w piątek 9 lutego 2024 w godz. 17:30 – 20:30.
Adw. prof. Leib będzie łączył się z nami w czasie rzeczywistym ze Stanów Zjednoczonych.
𝐃𝐋𝐀𝐂𝐙𝐄𝐆𝐎 𝐖𝐀𝐑𝐓𝐎?
Opanujesz umiejętność sporządzania umów z branży rozrywkowej i kreatywnej.
Opanujesz umiejętność sporządzania umów z branży rozrywkowej i kreatywnej.
Dowiesz się, jak lepiej negocjować w imieniu swoich klientów – niezależnie od ich położenia geograficznego.
Dowiesz się więcej o branży rozrywkowej i charakterystycznych dla niej ryzykach procesowych.
Poznasz kluczowe klauzule stosowane w umowach z branży rozrywkowej.
𝐖𝐘𝐒𝐎𝐂𝐄 𝐏𝐑𝐀𝐊𝐓𝐘𝐂𝐙𝐍𝐘 𝐏𝐑𝐎𝐆𝐑𝐀𝐌
1. Peculiarities of contracts in creative and entertainment industries [Specyfika umów w branży kreatywnej i rozrywkowej]
2. What lawyers should foresee in every entertainment industry contract – typical traps and drafting considerations [Co prawnik powinien uwzględnić w każdej umowie z branży rozrywkowej – najczęstsze pułapki i uwagi redakcyjne]
3. Areas of law intersecting in entertainment contracts – analyzing litigation implications [Krzyżowanie się różnych obszarów prawa w umowach z branży rozrywkowej – analiza implikacji procesowych]
4. Formal organization and structure of the contract [Formalna organizacja i struktura umowy]
5. Addressing unique features of entertainment industry contracts [Uwzględnienie unikalnych cech umów z branży rozrywkowej i kreatywnej]:
A) Contract term [termin obowiązywania]
B) Transfer of rights (including copyrights, rights of publicity, right to privacy) [Przeniesienie praw (w tym praw autorskich, prawa do wizerunku, ograniczenie prawa do prywatności)]
C) Delineating the scope of name and likeness rights [Ustalenie zakresu prawa do poszanowania imienia i wizerunku]
D)Merchandising rights [Prawa reklamowe]
E) Compensation to talent and other entertainment industry compensation structures [Wynagrodzenie “za talent” i inne szczególne formy wynagradzania w branży rozrywkowej i kreatywnej]
F) Credit [Uznanie wkładu]
G) Penalties [Kary umowne]
H) Entertainment industry unions [Związki zawodowe w branży rozrywkowej]
A) Contract term [termin obowiązywania]
B) Transfer of rights (including copyrights, rights of publicity, right to privacy) [Przeniesienie praw (w tym praw autorskich, prawa do wizerunku, ograniczenie prawa do prywatności)]
C) Delineating the scope of name and likeness rights [Ustalenie zakresu prawa do poszanowania imienia i wizerunku]
D)Merchandising rights [Prawa reklamowe]
E) Compensation to talent and other entertainment industry compensation structures [Wynagrodzenie “za talent” i inne szczególne formy wynagradzania w branży rozrywkowej i kreatywnej]
F) Credit [Uznanie wkładu]
G) Penalties [Kary umowne]
H) Entertainment industry unions [Związki zawodowe w branży rozrywkowej]
6. Negotiating entertainment industry contracts – practical guidelines [Negocjowanie umów w branży rozrywkowej – praktyczne wskazówki]
𝐌𝐀𝐓𝐄𝐑𝐈𝐀Ł𝐘 𝐃𝐎 𝐍𝐀𝐔𝐊𝐈 𝐖Ł𝐀𝐒𝐍𝐄𝐉
Uczestnicy otrzymają zestaw materiałów, które można wykorzystać do nauki własnej także po zakończeniu kursu.
Uczestnicy otrzymają zestaw materiałów, które można wykorzystać do nauki własnej także po zakończeniu kursu.
𝐏𝐑𝐎𝐖𝐀𝐃𝐙𝐀̨𝐂𝐘
Howard Leib jest adwokatem i właścicielem kancelarii kancelarii prawnej w Nowym Jorku i Itace. Oferuje kompleksowe usługi prawnicze ze specjalizacją w obsłudze klientów z branży rozrywkowej/kreatywnej, prawie korporacyjnym, prawie znaków towarowych i prawie autorskim.
Howard Leib jest adwokatem i właścicielem kancelarii kancelarii prawnej w Nowym Jorku i Itace. Oferuje kompleksowe usługi prawnicze ze specjalizacją w obsłudze klientów z branży rozrywkowej/kreatywnej, prawie korporacyjnym, prawie znaków towarowych i prawie autorskim.
Howard Leib jest byłym prawnikiem międzynarodowych supergwiazd, takich jak Whitney Houston, B.B. King, KISS (Paul Stanley, Gene Simmons), BeBe & CeCe Winans, Bobby McFerrin i Judy Collins.
Klientami korporacyjnymi Leiba były Music Corporation of America, BMG, Atlantic Records, Arista Records, Rhino Entertainment, Shout Factory Entertainment i 20th Century Fox. Leib był doradcą prawnym takich firm jak Nickelodeon, Rhino i Golden Books Family Entertainment.
Leib wypracował sobie także pozycję w branży rozrywki dziecięcej. Reprezentował takich klientów jak Raffi, The Teenage Mutant Ninja Turtles, Lightyear Entertainment (producenci wielokrotnie nagradzanej serii „Stories to Remember”), Kid Rhino i Bob McGrath z „Ulicy Sezamkowej”.
Leib wykłada na trzech wydziałach prawa: Cornell’s College of Law (uczelnia Ivy League), Syracuse University i Touro Law School. Leib uzyskał tytuł licencjata w dziedzinie psychologii na Uniwersytecie Columbia i tytuł Juris Doctor z wyróżnieniem na Benjamin N. Cardozo School of Law.
Językiem wykładowym – ze względu na narodowość prowadzącego – jest język angielski. Jego przyjazne podejście sprawi, że kurs będzie zrozumiały dla osób, dla których angielski nie jest językiem ojczystym.
𝐂𝐄𝐑𝐓𝐘𝐅𝐈𝐊𝐀𝐓
Wszystkie nasze kursy są oficjalnie certyfikowane.
Wszystkie nasze kursy są oficjalnie certyfikowane.
Każdy uczestnik otrzyma cyfrowy certyfikat opatrzony podpisem Prezesa Zarządu oraz Dyrektora ds. akademickich Center for American Studies. Cyfrowy certyfikat w formacie PDF można następnie wykorzystać do samodzielnego wydruku, umieszczenia w CV lub na portalu LinkedIn czy aplikowania na rozmaite stanowiska pracy, uczelnie i granty.
Certyfikat zawiera nazwisko prowadzącego kurs i liczbę godzin szkoleniowych.
𝐊𝐎𝐒𝐙𝐓 𝐔𝐂𝐙𝐄𝐒𝐓𝐍𝐈𝐂𝐓𝐖𝐀
Dla uczestników zarejestrowanych w ramach puli nr I (czyli do godz. 23.59 dnia 3 lutego 2024*) koszt udziału w szkoleniu to 369 PLN.
Dla uczestników zarejestrowanych w ramach puli nr I (czyli do godz. 23.59 dnia 3 lutego 2024*) koszt udziału w szkoleniu to 369 PLN.
Dla uczestników zarejestrowanych w ramach puli nr II (czyli do godz. 23.59 dnia 6 lutego 2024*), koszt udziału w kursie to 469 PLN.
Link do szybkich e-płatności w puli nr I (Przelewy24, karta, BLIK):
buy.stripe.com/14kbIZ6dPb639oIg6h
buy.stripe.com/14kbIZ6dPb639oIg6h
Opłatę wnieść można także przelewem na konto:
Center for American & European Studies
32 2530 0008 2022 1070 0570 0001
NestBank
Tytuł przelewu: Entertainment Contracts in English
Center for American & European Studies
32 2530 0008 2022 1070 0570 0001
NestBank
Tytuł przelewu: Entertainment Contracts in English
𝐑𝐄𝐉𝐄𝐒𝐓𝐑𝐀𝐂𝐉𝐀 𝐍𝐀 𝐊𝐔𝐑𝐒
Prosimy rejestrować się na kurs przy użyciu krótkiego formularza:
http://www.cfasofficial.com/…/drafting-contracts-for…
Prosimy rejestrować się na kurs przy użyciu krótkiego formularza:
http://www.cfasofficial.com/…/drafting-contracts-for…
To wszystko! Po dokonaniu zgłoszenia, formularz automatycznie generuje odpowiedź o wpłynięciu Państwa danych do systemu.
Sugerujemy nie zwlekać z rejestracją – liczba miejsc jest ograniczona.
𝐏𝐘𝐓𝐀𝐍𝐈𝐀?
Wszelkie pytania prosimy kierować do Koordynatorki kursu, pani Rity Tomala na adres e-mail tomala@cfasofficial.com
Wszelkie pytania prosimy kierować do Koordynatorki kursu, pani Rity Tomala na adres e-mail tomala@cfasofficial.com
Pani Tomala chętnie Państwu pomoże.
Do zobaczenia online!