Center for American Studies ma przyjemność zaprosić Państwa do udziału w certyfikowanym, weekendowym kursie pod tytułem “𝐃𝐫𝐚𝐟𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐌&𝐀 𝐂𝐨𝐧𝐭𝐫𝐚𝐜𝐭𝐬”.
Kurs jest skierowany do prawników, którzy chcą opanować umiejętność sporządzania umów i dokumentacji uzupełniającej związanej z transakcjami fuzji i przejęć (Mergers & Acquisitions).

Kurs odbędzie się w piątek 6 października i w sobotę 7 października. Dokładne godziny podano poniżej.
Organizacja kursu na platformie Zoom w formacie weekendowym umożliwia uczestnictwo osobom pracującym na pełen etat w ciągu tygodnia.

Kurs będzie prowadzony przez uznanych praktyków prawa, którzy współpracowali przy kluczowych transakcjach M&A w Europie Środkowo-Wschodniej. Gwarantuje to ściśle praktyczny (a nie czysto akademicki) charakter szkolenia.





𝐃𝐳𝐢𝐞𝐧́ 𝟏. 𝐏𝐢𝐚̨𝐭𝐞𝐤 (17.30-20.00)
I. Prawo handlowe a transakcje M&A. Zagadnienia strategiczne z perspektywy negocjacji.
A. Formy prowadzenia działalności gospodarczej.
B. Ograniczona odpowiedzialność (limited liability).
C. Ład korporacyjny (corporate governance).
D. Prawa udziałowców mniejszościowych (minority rights)
E. Obowiązki powiernicze (fiduciary duty).
I. Prawo handlowe a transakcje M&A. Zagadnienia strategiczne z perspektywy negocjacji.
A. Formy prowadzenia działalności gospodarczej.
B. Ograniczona odpowiedzialność (limited liability).
C. Ład korporacyjny (corporate governance).
D. Prawa udziałowców mniejszościowych (minority rights)
E. Obowiązki powiernicze (fiduciary duty).
II. Proces M&A. Sporządzanie umów M&A i przygotowanie dokumentów uzupełniających.
A. Hipotetyczny scenariusz: zakup spółki z ograniczoną odpowiedzialnością (ponieważ jest to najczęstsza forma transakcji M&A).
B. Sporządzenie umowy o zachowaniu poufności w odniesieniu do negocjacji potencjalnej transakcji M&A.
C. Określenie wstępnej struktury transakcji M&A.
D. Sporządzenie protokołu ustaleń w celu określenia kluczowych parametrów transakcji M&A.
A. Hipotetyczny scenariusz: zakup spółki z ograniczoną odpowiedzialnością (ponieważ jest to najczęstsza forma transakcji M&A).
B. Sporządzenie umowy o zachowaniu poufności w odniesieniu do negocjacji potencjalnej transakcji M&A.
C. Określenie wstępnej struktury transakcji M&A.
D. Sporządzenie protokołu ustaleń w celu określenia kluczowych parametrów transakcji M&A.
𝐃𝐳𝐢𝐞𝐧́ 𝟐. 𝐒𝐨𝐛𝐨𝐭𝐚 (12.00-15.30)
III. Proces M&A. Sporządzanie umów M&A i przygotowanie dokumentów uzupełniających (kontynuacja).
A. Przeprowadzenie badania due diligence przez kupującego w odniesieniu do przedmiotu transakcji M&A.
B. Sporządzenie raportu z badania due diligence.
C. Sporządzenie wniosku i uzyskanie zgody organu antymonopolowego na potencjalną transakcję M&A.
D. Ochrona praw udziałowców mniejszościowych.
E. Sporządzanie kluczowych dokumentów dotyczących transakcji fuzji i przejęć:
– umowa nabycia udziałów (share-purchase agreement)
– umowa udziałowców/wspólników (shareholders agreement)
– uchwała o przeniesieniu udziałów (protocol on the transfer of shares)
– uchwała ws. powołania nowego zarządu (protocol of appointment of new management)
– rachunek powierniczy / rachunek escrow
– inne dokumenty uzupełniające
F. Rozliczenie i zamknięcie transakcji M&A.
G. Dopełnienie obowiązków formalnych wynikających z przepisów prawa.
III. Proces M&A. Sporządzanie umów M&A i przygotowanie dokumentów uzupełniających (kontynuacja).
A. Przeprowadzenie badania due diligence przez kupującego w odniesieniu do przedmiotu transakcji M&A.
B. Sporządzenie raportu z badania due diligence.
C. Sporządzenie wniosku i uzyskanie zgody organu antymonopolowego na potencjalną transakcję M&A.
D. Ochrona praw udziałowców mniejszościowych.
E. Sporządzanie kluczowych dokumentów dotyczących transakcji fuzji i przejęć:
– umowa nabycia udziałów (share-purchase agreement)
– umowa udziałowców/wspólników (shareholders agreement)
– uchwała o przeniesieniu udziałów (protocol on the transfer of shares)
– uchwała ws. powołania nowego zarządu (protocol of appointment of new management)
– rachunek powierniczy / rachunek escrow
– inne dokumenty uzupełniające
F. Rozliczenie i zamknięcie transakcji M&A.
G. Dopełnienie obowiązków formalnych wynikających z przepisów prawa.

Uczestnicy otrzymają zestaw przydatnych materiałów, które można wykorzystać do nauki własnej po zakończeniu kursu. Uczestnicy otrzymają również rzeczywiste wzory dokumentów prawnych, które będą mogli wykorzystać w swojej karierze zawodowej.




Wszystkie nasze szkolenia są oficjalnie certyfikowane. Każdy uczestnik otrzyma cyfrowy certyfikat opatrzony podpisem Prezesa Zarządu Center For American Studies.
Cyfrowy certyfikat w formacie PDF można następnie wykorzystać do samodzielnego wydruku, umieszczenia w CV lub na portalu LinkedIn.
Certyfikat zawiera również nazwisko prowadzącego szkolenie oraz wskazanie liczby odbytych godzin szkoleniowych. Nasze certyfikaty są powszechnie uznawane w ramach realizacji obowiązku samodoskonalenia zawodowego.



Dla uczestników zarejestrowanych w ramach puli nr II (czyli do 23.59 dnia 3 października 2023), koszt udziału w kursie to 369 PLN.
Link do e-płatności (BLIK, Przelewy24, karta):
https://buy.stripe.com/9AQ6oF6dP3DB44o2ds
https://buy.stripe.com/9AQ6oF6dP3DB44o2ds
Opłatę wnieść można także przelewem na konto:
Center for American & European Studies
32 2530 0008 2022 1070 0570 0001
NestBank
32 2530 0008 2022 1070 0570 0001
NestBank
Tytuł przelewu: M&A Contracts English course
*Warunkiem rejestracji w danej puli jest rejestracja oraz uiszczenie opłaty za kurs we wskazanym terminie.

Więcej informacji o rejestracji na szkolenie:
Po dokonaniu zgłoszenia przez znajdujący się na stronie formularz, automatycznie otrzymają Państwo odpowiedź o wpłynięciu danych do systemu.
Ostateczny termin zgłoszeń w ramach II puli to 3 października 2023 (lub do wyczerpania miejsc).
Sugerujemy nie zwlekać z rejestracją – liczba miejsc jest ograniczona.

Wszelkie pytania prosimy kierować do Koordynatorki szkolenia, pani Rity Tomala, na adres tomala@cfasofficial.com. Chętnie pomożemy.
Do zobaczenia online!