Popularnonaukowe materiały filmowe
dr inż. Natalia Schmidt-Polończyk
Doktorka tutorka
Adiuntka na Wydziale Inżynierii Lądowej i Gospodarki Zasobami AGH, Rzeczniczka Nauki. Jako tutorka akademicka i trenerka interpersonalna pomaga studentom w rozwoju osobistym i naukowym. Popularyzuje naukę m.in. na swoim koncie rozwojowo-naukowym @doktorka_tutorka oraz w ramach podcastu „Bunkier Nauki”. Prowadzi autorski cykl „Kobiecy Kwadrans Naukowy”, spotykając się z kobietami działającymi w świecie nauki. Jest pomysłodawczynią akcji #OdważneWNauce organizowanej w ramach Międzynarodowego Dnia Kobiet i Dziewcząt w Nauce. Naukowo zafascynowana tunelami drogowymi, w których bada bezpieczeństwo i ewakuację. Jest pomysłodawczynią oraz współautorką pierwszych w Polsce naukowych badań ewakuacji ludzi w rzeczywistych tunelach.
Nauka w kadrze - czyli jak popularyzować naukę przez video
Czego potrzebujesz, by zacząć popularyzację nauki?
Popularnonaukowe materiały filmowe
Ten kurs powstał z myślą o tych, którzy chcą spróbować swoich sił przed kamerą. Tworzenie materiałów video, publikowanych w mediach społecznościowych i na platformach streamingowych to świetna zabawa, którą jak dowiecie się z kursu możecie zacząć posiadając wyłącznie swój telefon. Krótkie formy video, obecnie dominują jako źródło szybkich, łatwo przyswajalnych informacji, dlatego mogą okazać się trampoliną do znacznej rozpoznawalności populanonaukowej. O tym jak zacząć swoją przygodę dowiecie się z serii materiałów video, przygotowanych przez naszą ekspertkę. Dobrej zabawy!
Pamiętaj, zawsze możesz liczyć na wsparcie!
Dlaczego warto popularyzować naukę?
Cztery rady, zanim zaczniesz popularyzację nauki
Od czego zacząć popularyzację nauki?
Projekt „eDoktorant – popularyzuje naukę” finansowany jest w ramach umowy SONP/SP/549379/2022 ze środków Ministra Edukacji i Nauki.