Marketing innowacji, czyli jak wdrożyć nowy produkt na rynek

Data rozpoczęcia szkolenia: 2023-11-22 18:00:00
Data zakończenia szkolenia: 2023-11-22 20:00:00
Opis szkolenia:

Szkolenie “Marketing innowacji, czyli jak wdrożyć nowy produkt na rynek” to kurs, który przybliża uczestnikom skuteczne strategie wprowadzania innowacyjnych produktów na rynek. Zajęcia skupiają się na krokach niezbędnych do skutecznego wdrożenia produktu, z naciskiem na strategie marketingowe. Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat identyfikacji docelowej grupy odbiorców, analizy konkurencji i budowy unikalnej propozycji wartości. Poznają także czym są Jobs To Be Done oraz jak można je wykorzystać we wdrażaniu nowych produktów na rynek. Kurs obejmuje również techniki budowania świadomości marki, tworzenia efektywnych kampanii reklamowych oraz wykorzystywania narzędzi online w promocji.

Zadanie publiczne pn. “Młodzi naukowcy komercjalizują wiedzę” współfinansowane ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki otrzymanych w 2023 r. w ramach konkursu „Organizowanie i animowanie działań na rzecz środowiska akademickiego

Prowadzący: mgr inż Jakub Szczepkowski – Absolwent automatyki i robotyki na Politechnice Gdańskiej oraz ekonomii na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, a także podyplomowych studiów z zarządzania projektami na SGH w Warszawie. Obecnie doktorant IV roku studiów doktoranckich w dyscyplinie Nauk o Zarządzaniu i Jakości na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania UMK w Toruniu. Absolwent Diploma in Professional Marketing. Certyfikowany specjalista ds. marketingu cyfrowego – DIMAQ Professional. Wieloletni i doświadczony działacz samorządowy (m. in. Przewodniczący Wydziałowej Rady Studentów Wydziału Elektrotechniki i Automatyki PG, Senator PG, członek Parlamentu Studentów Politechniki Gdańskiej). Przewodniczący Samorządu Doktorantów Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu w latach 2019-2023. Wiceprzewodniczący Zarządu Krajowej Reprezentacji Doktorantów w kadencji 2021, pełnomocnik ds. zarządzania projektami w kadencji 2022 oraz członek Zarządu w kadencji 2023. Ekspert z grona pracodawców Polskiej Komisji Akredytacyjnej. Product Manager w Instal-Projekt. Właściciel marki dr MARKETER. Współpracuje z Centrum Przedsiębiorczości Akademickiej i Transferu Technologii UMK w Toruniu.
Liczba uczestników: 12/40
Tylko zalogowani użytkownicy zapisywać się na szkolenia.

Zaloguj się