Marketing innowacji, czyli jak wdrożyć nowy produkt na rynek
Szkolenie “Marketing innowacji, czyli jak wdrożyć nowy produkt na rynek” to kurs, który przybliża uczestnikom skuteczne strategie wprowadzania innowacyjnych produktów na rynek. Zajęcia skupiają się na krokach niezbędnych do skutecznego wdrożenia produktu, z naciskiem na strategie marketingowe. Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat identyfikacji docelowej grupy odbiorców, analizy konkurencji i budowy unikalnej propozycji wartości. Poznają także czym są Jobs To Be Done oraz jak można je wykorzystać we wdrażaniu nowych produktów na rynek. Kurs obejmuje również techniki budowania świadomości marki, tworzenia efektywnych kampanii reklamowych oraz wykorzystywania narzędzi online w promocji.
Zadanie publiczne pn. “Młodzi naukowcy komercjalizują wiedzę” współfinansowane ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki otrzymanych w 2023 r. w ramach konkursu „Organizowanie i animowanie działań na rzecz środowiska akademickiego