Akademia Marketingu Prawniczego

Data konferencji: 2022-09-17
Miejsce konferencji: Zoom
Organizator: Center For American Studies
Opłata konferencji: 479 PLN
Publikacja pokonferencyjna: -
Zapraszamy do udziału w Akademii Marketingu Prawniczego!
Akademia jest kompleksowym, synchronicznym i certyfikowanym jednodniowym szkoleniem w ramach którego poznasz tajniki marketingu prawniczego.
➡️𝐊𝐈𝐄𝐃𝐘?
Akademia odbędzie się w sobotę 17 września od 10.00 do 16.00.
Internetowy format Akademii prowadzonej za pośrednictwem platformy Zoom sprawia, że jest ona idealnym rozwiązaniem dla osób pracujących na pełen etat w tygodniu.
➡️𝐃𝐋𝐀𝐂𝐙𝐄𝐆𝐎 𝐖𝐀𝐑𝐓𝐎?
➤ Dowiesz się jak stworzyć strategię biznesową i marketingową dla kancelarii
➤ Nauczysz się budować niepodważalną prawniczą markę
➤ Zrozumiesz co zrobić, aby pojawiać się w rankingach prawniczych
➤ Dowiesz się jak przygotowywać skuteczne oferty i prezentacje usług
➤ Nauczysz się jak nawiązywać współpracę z otoczeniem oraz podmiotami zewnętrznymi
➡️𝐖𝐘𝐒𝐎𝐂𝐄 𝐏𝐑𝐀𝐊𝐓𝐘𝐂𝐙𝐍𝐘 𝐏𝐑𝐎𝐆𝐑𝐀𝐌
1. Strategie biznesowe i marketingowe dla kancelarii
• Określenie grupy docelowej i jej potrzeb
• Kierunki rozwoju marketingowego kancelarii
• Wdrożenie strategii marketingowej
2. Branding, czyli jak zbudować niepodważalną prawniczą markę
• Kreacja i dbałość o wizerunek w branży prawniczej
• Strona internetowa jako wizytówka Twojej kancelarii
3. Rankingi usług prawniczych, czyli jak wyróżnić swoją pozycję
• Najważniejsze rankingi usług prawniczych
• Zalety wyróżnień rankingowych
• Jak przygotowywać aplikację rankingową dla swojej kancelarii krok po kroku
4. Business Development
• Jak przygotowywać skuteczne oferty i prezentacje usług kancelarii
• Prawnicze portfolio: baza kontaktów i zakończonych spraw
• Kontakt z otoczeniem – współpraca z podmiotami zewnętrznymi i udział w wydarzeniach branżowych
5. Nowoczesne narzędzia w rękach prawników
• CRM (Customer Relationship Management) – najefektywniejsze formy działania
• Systemy do mailowania / tworzenie prawniczego newslettera
• Analizowanie ruchu na stronach www i blogach
6. LinkedIn – jak zbudować wizerunek profesjonalisty w sieci
• LinkedIn – budowa wizerunku prawnika
• LinkedIn jako kanał sprzedaży usług prawniczych – pozyskiwanie klientów
7. Social media jako kanał promocji usług prawnika I
• Amerykański marketing prawniczy, czyli inspiracja zza oceanu
• Instagram i TikTok, czyli jak popularne aplikacje sprawiają, że wyróżnisz się w sieci
8. Social media jako kanał promocji usług prawnika II
Profesjonalny blog prawniczy jako niezbędny element promocji usług prawniczych – jak go prowadzić, aby wyróżnić się w sieci?
➡️𝐏𝐑𝐎𝐖𝐀𝐃𝐙𝐀̨𝐂𝐘
👨‍🏫Bartosz Nowacki jest partnerem zarządzającym w ALLforLAW, firmie specjalizującej się w doradztwie marketingowym dla kancelarii prawnych, PRze i business development. Posiada trzynastoletnie doświadczenie w pracy w wewnętrznych działach marketingu wiodących polskich kancelarii prawnych. Specjalizuje się w projektowaniu i kompleksowym wprowadzaniu strategii marketingowych, business development oraz public relations dla kancelarii i firm doradczych. Pomaga odkrywać ich mocne strony i poprzez realizację strategii marketingowej doradza w rozwoju i wzroście firm.
👩🏼‍🏫Anna Radke jest absolwentką Cornell University (prestiżowego uniwersytetu z tzw. Ligi Bluszczowej – Ivy League) oraz adwokatem zarządzającym nowojorskim biurem kancelarii Brand Counsel, P. C. w Stanach Zjednoczonych. Specjalizuje się m. in. w prawie własności intelektualnej oraz prawie mediów społecznościowych i prawie handlowym. Pomaga przy wprowadzaniu zagranicznych spółek na rynek amerykański.
Anna Radke jest także wykładowczynią – wykłada m.in. na Fashion Institute of Technology i School of the Art Institute of Chicago. Była również panelistką na podczas warsztatów Peruvian Fashion Council, na konferencjach Fashion Tech Week NY, 100% Retail & Fashion. Dzięki jej aktywności prawniczej w mediach społecznościowych pisały o niej Vogue Polska, Elle Slovenia, Harper’s Bazaar Polska, HUE, Africa Fashion Law i rodzima Inspiracja dla Prawnika.
➡️ 𝐃𝐋𝐀 𝐊𝐎𝐆𝐎?
• Jesteś prawnikiem, doradcą podatkowymi lub rzecznikiem patentowym?
• Chcesz poprawić wizerunek swojej kancelarii w mediach społecznościowych?
• Chcesz zacząć pisać bloga prawniczego, ale nie wiesz jak robić to skutecznie?
• Chciałbyś, aby Twoja kancelaria znalazła się w najważniejszych rankingach?
• Pragniesz wyróżnić się na portalu LinkedIn?
Jeśli odpowiedziałeś “TAK” na którekolwiek z powyższych pytań, to Akademia Marketingu Prawniczego jest dla Ciebie!
➡️𝐂𝐄𝐑𝐓𝐘𝐅𝐈𝐊𝐀𝐓
Wszystkie nasze szkolenia, w tym Akademia, są oficjalnie certyfikowane.
Każdy uczestnik otrzyma cyfrowy certyfikat opatrzony podpisem Prezesa Zarządu oraz Dyrektora ds. akademickich Center For American Studies. Cyfrowy certyfikat w formacie PDF można następnie wykorzystać do samodzielnego wydruku, umieszczenia w CV lub na portalu LinkedIn.
Certyfikat zawiera nazwisko prowadzących szkolenie oraz ilość odbytych godzin szkoleniowych i może zostać użyty w celu realizacji obowiązku samodoskonalenia zawodowego.
➡️ 𝐊𝐎𝐒𝐙𝐓 𝐔𝐂𝐙𝐄𝐒𝐓𝐍𝐈𝐂𝐓𝐖𝐀
❗️Cena ze zniżką early-bird (tylko w razie rejestracji przed 6 września): 479 PLN❗️
Cena (w razie rejestracji po 6 września): 679 PLN
✅ 𝐏𝐑𝐎𝐒𝐓𝐀 𝐑𝐄𝐉𝐄𝐒𝐓𝐑𝐀𝐂𝐉𝐀
Prosimy rejestrować się na szkolenie przy użyciu krótkiego formularza:
Link do e-płatności kartą:
To wszystko! Po dokonaniu zgłoszenia, formularz automatycznie generuje odpowiedź o wpłynięciu Państwa danych do systemu.
Ostateczny termin zgłoszeń: 13 września 2022 (w cenie regularnej) lub 6 września (w cenie zniżkowej).
➡️𝐏𝐘𝐓𝐀𝐍𝐈𝐀?
Wszelkie pytania prosimy kierować do Koordynatorki Szkolenia, pani Margarity Haluschenko na adres: haluschenko@cfasofficial.com.
Do zobaczenia online!
Dyscyplina naukowa: Prawo
Dziedzina naukowa: Dziedzina nauk społecznych