IV Kongres Edukacji Medialnej organizatorzy pragną poświęcić zagadnieniu (WSPÓŁ)PRACY, wyróżniając w nim dwa zjawiska: WSPÓŁPRACĘ oraz PRACĘ. Organizatorzy zachęcają do refleksji nad następującymi zagadnieniami: •polityka państwa i dokumenty strategiczne w zakresie współpracy międzysektorowej na rzecz rozwoju kompetencji MIC; •rodzaje i formy współpracy między interesariuszami; •projekty międzysektorowe jako studia przypadków i przykłady dobrych praktyk ;•źródła finansowania działań na rzecz rozwoju kompetencji MIC -możliwości, ograniczenia; •ewaluacja projektów i efektywność podejmowanych działań, •badania kompetencji MIC -spojrzenie krytyczne, •transfer wiedzy naukowej na temat kompetencji MIC na inne dziedziny życia społecznego; aplikowalność i użyteczność tej wiedzy wprojektowaniu działań edukacyjnych; •obszary kompetencji realizowane w ramach podejmowanych działań oraz grupy odbiorców; •współdziałanie szkoły z innymi instytucjami oświatowo-kulturowymi (biblioteki, domy kultury itp.) •sieciowanie i współpraca w ramach koalicji na rzecz rozwoju kompetencji MIC; •rola i zaangażowanie mediów w działania na rzecz rozwoju kompetencji MIC. |
V Kongres Edukacji Medialnej/Spotkanie badaczy i praktyków. (Współ)praca na rzecz rozwoju kompetencji medialnych, informacyjnych i cyfrowych. Diagnoza. Wyzwania. Działania.
Data konferencji: 2020-11-05
Miejsce konferencji: Katowice
Organizator: Polskie Towarzystwo Edukacji Medialnej, Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Medialnej UŚ, Instytut Nauk o Kulturze UŚ, Instytut Pedagogiki UŚ, Filmoteka Narodowa - Instytut Audiowizualny
Opłata konferencji: od 150 zł do 450 zł
Publikacja pokonferencyjna: Tak
Dyscyplina naukowa: JĘZYKOZNAWSTWO, LITERATUROZNAWSTWO, NAUKI O KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ I MEDIACH, PEDAGOGIKA, PSYCHOLOGIA
Dziedzina naukowa: Dziedzina nauk humanistycznych, Dziedzina nauk społecznych